Dopis~zpráva.. pro Melissu Venemu (A.. Děkuji Ti za hezké Mi psaní, i přání zdraví.. DTTO Ti.. **''Melí"** ) :

 Tvoje tóny hudební..

.. Melí.. 


.. Nejen.. 
JSOU SPLYNUTÍM S DUŠÍ MOU. 
Tak krásně, jako Ty, Melisso, 
nikdo jiný v celém Kosmu na trumpetu nehraje. 

~~
Zaznamenal jsem, že míváš problémy se zdravím.. se srdíčkem.. 

Proto Ti touhle cestou posílám
informativně
dva www Linky
PRO ZDRAVÍ, COBY ZÁKLAD. 
Pro více informací bychom se museli vidět, vídat, osobně. 

Tady jsou:

www.ForHealthOne.blogspot.com

www.gifts-from-heaven-one.blogspot.com

Taky si myslím, že pokud míváš, máš, problémy zdravotní se srdíčkem, jak jsem si všiml nedávno na Tvém profilu na Facebook (byť svůj facebook účet nemám), může Ti nepřispívat na zdraví, 
Srdíčku Tvému, 
"srdíčko" , 
právě hra na trumpetu.
 To proto, že dle i Čínské medicíny srdce~plíce.. jsou jedním spojením, jedním orgánem.. Srdíčko je úzce spjato s plíce i. A vím, že trumpeta vyžaduje leckdy poměrně vysoké nasazení plic, až téměř možná trochu v podobenství potápěčů. 

~~

Pošt~Mistr 
HOLUBIČKU BÍLOU
Ti
NEVYPRAVIL, 
neboť Mu NENÍ ZNÁMA
Tvá adresa :-) 

Ále: ZŮSTÁVÁŠ coby Láska z Největších,
z více jich už v životě Mém současném, 
Dušičko krásná, "KRÁSNA"
V SRDCI Mém. 

Tož, když budeš chtít ozvi se mi, kdykoli. 
Na kterýkoli z kontaktů Mých veřejných.

Měj se, jak nejlíp TO jde :-). 

Jak funguje emailing? 
Takto:
Na Tvé, Meliiso emaily, které zveřejňuješ jak na svém webu, tak ve videích na youtu.be, NEJDE Mi zpráva tato odeslat. Proto tento vzkaz máš tady. 
Vadné hlášení tvých zveřejněných emailů, jako nedoručitelná pošta:
VriesMelissa_muziek@live.nl
info@MelissaVenema.nl
ani na faceboku se Mi nepodařilo Ti poslat zprávu. Založil jsem si ho pro tu chvíli a po tomto zjištění jsem si jej vzápětí zrušil. Na tohle opravdu na Zemi ani nikde jinde nervy nemám. Nemusím mít. 
(No, tak to bychom měli zase jednu podivnost světa planety Země do některého z Mých Panoptik..) 

 
(Facebook účet nemám, nepoužívám, a mít nehodlám, neboť mi jej několikrát fašisticky zablokovali. Fašouni.) 

**Jiří**
Blog: **JesusSchoolOne.blogspot.com**
..
( Pokud bychom se spolu neviděli, nepoznali osobně, NEpřeji si, abys Mi kdy hrála případně na Mém pohřbu. To nesmí být jediné naše osobní fyzické setkání. I když by to byl jistě vysněný jejich plezír pro grázly uvedené níže.) 

~~~

~~
~~
Sabotérům.. :
Sabotéři Rádoby kartel-mafiánští Čeští, KGB~STB MENTALITY své.. nejen Čeští.. Rádoby sabotující Mi LÁSKY, vztahy, nyní už i korespondenci, i intenzivně kontakt s Tebou
z OBLASTI IT správy Facebook, 
fašisticko-plezírní i správci administrátorští Youtu.be Mi, 
Google.. tedy nyní i z řad Lidí v Centrum.cz.., 
Českých TELEVIZÍ, RÁDIÍ, a jejich přisluhovačů.. prominou..

Vím,chtěli jste to, GRÁZLI ti, fašističtí, jinak, chtěli jste po gestapácko v tom vyhrát. 
No SMŮŮLA Vám. 
JÁ SI TO PŘEJI MÍT TAKHLE. 

A je Mi z Vašeho chování 
ve stylu i SS GESTAPA NEVOLNO,
 Vy ,,GRÁZLI". 

~~~

Populární příspěvky z tohoto blogu

ZDROJ~STUDNA~VODA ŽIVOTA

"SLUNÉČKÁM SEDMITEČNÝM".. (NEJEN jim).. TAKY PRO: "KOTĚTÍ":